Partytura Rossiniego i interpretacja reżyserki Heleny Binder pozwoliły wszystkim osobom na scenie pokazać swoje możliwości wokalne i komediowe. Pod oboma względami, Wojtek Gierlach wyróżniał się jako Mustafa.
powrót do recenzjiPartytura Rossiniego i interpretacja reżyserki Heleny Binder pozwoliły wszystkim osobom na scenie pokazać swoje możliwości wokalne i komediowe. Pod oboma względami, Wojtek Gierlach wyróżniał się jako Mustafa.
powrót do recenzjiPartytura Rossiniego i interpretacja reżyserki Heleny Binder pozwoliły wszystkim osobom na scenie pokazać swoje możliwości wokalne i komediowe. Pod oboma względami, Wojtek Gierlach wyróżniał się jako Mustafa.
powrót do recenzjiPartytura Rossiniego i interpretacja reżyserki Heleny Binder pozwoliły wszystkim osobom na scenie pokazać swoje możliwości wokalne i komediowe. Pod oboma względami, Wojtek Gierlach wyróżniał się jako Mustafa.
powrót do recenzjiPartytura Rossiniego i interpretacja reżyserki Heleny Binder pozwoliły wszystkim osobom na scenie pokazać swoje możliwości wokalne i komediowe. Pod oboma względami, Wojtek Gierlach wyróżniał się jako Mustafa.
powrót do recenzjiPartytura Rossiniego i interpretacja reżyserki Heleny Binder pozwoliły wszystkim osobom na scenie pokazać swoje możliwości wokalne i komediowe. Pod oboma względami, Wojtek Gierlach wyróżniał się jako Mustafa.
powrót do recenzjiPartytura Rossiniego i interpretacja reżyserki Heleny Binder pozwoliły wszystkim osobom na scenie pokazać swoje możliwości wokalne i komediowe. Pod oboma względami, Wojtek Gierlach wyróżniał się jako Mustafa.
powrót do recenzjiPartytura Rossiniego i interpretacja reżyserki Heleny Binder pozwoliły wszystkim osobom na scenie pokazać swoje możliwości wokalne i komediowe. Pod oboma względami, Wojtek Gierlach wyróżniał się jako Mustafa.
powrót do recenzjiPartytura Rossiniego i interpretacja reżyserki Heleny Binder pozwoliły wszystkim osobom na scenie pokazać swoje możliwości wokalne i komediowe. Pod oboma względami, Wojtek Gierlach wyróżniał się jako Mustafa.
powrót do recenzjiPartytura Rossiniego i interpretacja reżyserki Heleny Binder pozwoliły wszystkim osobom na scenie pokazać swoje możliwości wokalne i komediowe. Pod oboma względami, Wojtek Gierlach wyróżniał się jako Mustafa.
powrót do recenzjiKacper Nowak okazał się absolutnie rewelacyjnym wiolonczelistą…Jego kulminacje, brane z rozmachem, wigorem i witalnością; namiętność, wspaniale realizowana Elfenmotivik w Mendelssohnie oraz zagrane w żywym tempie Fantasiestücke Schumanna, z dużymi kontrastami dynamicznymi, jakby od metrum i prozodii zakamuflowanej pieśni, nie miały sobie równych Michał Klubiński, Ruch Muzyczny https://ruchmuzyczny.pl/article/3582?fbclid=IwAR3enYnayU0cJi5ebmq4Qd_fSmzUfn4JKWOvMGgmA4z0u2DQHnaor1zf1CQ
Elsner i jego romantyzm