Impresariat

Daniel Cichy, Tygodnik Powszechny, 12 października 2010

Niemożliwe – możliwe
(…) Fantastycznie intencje zarówno kompozytora, jak i reżysera odczytał zespół solistów. Elena Kelessidi jako Marta, Agnieszka Rehlis, fenomenalnie wokalnie i aktorsko interpretująca partię Lisy, dobrzy Roberto Sacc? w roli Waltera i Artur Ruciński jako Tadeusz zapracowali na solidne brawa. 

powrót do recenzji

Daniel Cichy, Tygodnik Powszechny, 12 października 2010

Niemożliwe – możliwe
(…) Fantastycznie intencje zarówno kompozytora, jak i reżysera odczytał zespół solistów. Elena Kelessidi jako Marta, Agnieszka Rehlis, fenomenalnie wokalnie i aktorsko interpretująca partię Lisy, dobrzy Roberto Sacc? w roli Waltera i Artur Ruciński jako Tadeusz zapracowali na solidne brawa. 

powrót do recenzji

Daniel Cichy, Tygodnik Powszechny, 12 października 2010

Niemożliwe – możliwe
(…) Fantastycznie intencje zarówno kompozytora, jak i reżysera odczytał zespół solistów. Elena Kelessidi jako Marta, Agnieszka Rehlis, fenomenalnie wokalnie i aktorsko interpretująca partię Lisy, dobrzy Roberto Sacc? w roli Waltera i Artur Ruciński jako Tadeusz zapracowali na solidne brawa. 

powrót do recenzji

Daniel Cichy, Tygodnik Powszechny, 12 października 2010

Niemożliwe – możliwe
(…) Fantastycznie intencje zarówno kompozytora, jak i reżysera odczytał zespół solistów. Elena Kelessidi jako Marta, Agnieszka Rehlis, fenomenalnie wokalnie i aktorsko interpretująca partię Lisy, dobrzy Roberto Sacc? w roli Waltera i Artur Ruciński jako Tadeusz zapracowali na solidne brawa. 

powrót do recenzji

Daniel Cichy, Tygodnik Powszechny, 12 października 2010

Niemożliwe – możliwe
(…) Fantastycznie intencje zarówno kompozytora, jak i reżysera odczytał zespół solistów. Elena Kelessidi jako Marta, Agnieszka Rehlis, fenomenalnie wokalnie i aktorsko interpretująca partię Lisy, dobrzy Roberto Sacc? w roli Waltera i Artur Ruciński jako Tadeusz zapracowali na solidne brawa. 

powrót do recenzji

Daniel Cichy, Tygodnik Powszechny, 12 października 2010

Niemożliwe – możliwe
(…) Fantastycznie intencje zarówno kompozytora, jak i reżysera odczytał zespół solistów. Elena Kelessidi jako Marta, Agnieszka Rehlis, fenomenalnie wokalnie i aktorsko interpretująca partię Lisy, dobrzy Roberto Sacc? w roli Waltera i Artur Ruciński jako Tadeusz zapracowali na solidne brawa. 

powrót do recenzji

Daniel Cichy, Tygodnik Powszechny, 12 października 2010

Niemożliwe – możliwe
(…) Fantastycznie intencje zarówno kompozytora, jak i reżysera odczytał zespół solistów. Elena Kelessidi jako Marta, Agnieszka Rehlis, fenomenalnie wokalnie i aktorsko interpretująca partię Lisy, dobrzy Roberto Sacc? w roli Waltera i Artur Ruciński jako Tadeusz zapracowali na solidne brawa. 

powrót do recenzji

Daniel Cichy, Tygodnik Powszechny, 12 października 2010

Niemożliwe – możliwe
(…) Fantastycznie intencje zarówno kompozytora, jak i reżysera odczytał zespół solistów. Elena Kelessidi jako Marta, Agnieszka Rehlis, fenomenalnie wokalnie i aktorsko interpretująca partię Lisy, dobrzy Roberto Sacc? w roli Waltera i Artur Ruciński jako Tadeusz zapracowali na solidne brawa. 

powrót do recenzji

Daniel Cichy, Tygodnik Powszechny, 12 października 2010

Niemożliwe – możliwe
(…) Fantastycznie intencje zarówno kompozytora, jak i reżysera odczytał zespół solistów. Elena Kelessidi jako Marta, Agnieszka Rehlis, fenomenalnie wokalnie i aktorsko interpretująca partię Lisy, dobrzy Roberto Sacc? w roli Waltera i Artur Ruciński jako Tadeusz zapracowali na solidne brawa. 

powrót do recenzji

Daniel Cichy, Tygodnik Powszechny, 12 października 2010

Niemożliwe – możliwe
(…) Fantastycznie intencje zarówno kompozytora, jak i reżysera odczytał zespół solistów. Elena Kelessidi jako Marta, Agnieszka Rehlis, fenomenalnie wokalnie i aktorsko interpretująca partię Lisy, dobrzy Roberto Sacc? w roli Waltera i Artur Ruciński jako Tadeusz zapracowali na solidne brawa. 

powrót do recenzji

Recenzje

Kacper Nowak okazał się absolutnie rewelacyjnym wiolonczelistą…Jego kulminacje, brane z rozmachem, wigorem i witalnością; namiętność, wspaniale realizowana Elfenmotivik w Mendelssohnie oraz zagrane w żywym tempie Fantasiestücke Schumanna, z dużymi kontrastami dynamicznymi, jakby od metrum i prozodii zakamuflowanej pieśni, nie miały sobie równych   Michał Klubiński, Ruch Muzyczny https://ruchmuzyczny.pl/article/3582?fbclid=IwAR3enYnayU0cJi5ebmq4Qd_fSmzUfn4JKWOvMGgmA4z0u2DQHnaor1zf1CQ

Elsner i jego romantyzm

zobacz całość