Wieczór w sali koncertowej przy Jasnej odbiegał od standardowych filharmonicznych piątków. Był nietypowy i wyjątkowy. Przede wszystkim dzięki doborowi pr...więcej >

Wieczór w sali koncertowej przy Jasnej odbiegał od standardowych filharmonicznych piątków. Był nietypowy i wyjątkowy. Przede wszystkim dzięki doborowi pr...więcej >
Jeśli wybrać by jeden instrument, który stał się dla Beethovena najważniejszym nośnikiem ekspresji, to byłby to niewątpliwie fortepian. Rozwój jego pa...więcej >
Jako jedyny Polak zakwalifikował się do finału ubiegłorocznego XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie, do którego...więcej >
Kolejny festiwalowy dzień spędziliśmy w Filharmonii Narodowej z dziełami, które ceni każdy wytrawny meloman i pasjonat muzyki klasycznej. Oba dzieli ponad...więcej >
Aura trzeciego dnia Festiwalu mogła zaskoczyć. I nie chodzi o to, że po słonecznym dniu pachnącym wiosną, zmierzających słuchać w Filharmonii Narodowej...więcej >
Czy Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena może być areną dla młodych, debiutujących artystów? Czy jest tu dla nich miejsce? – dopytują od czasu d...więcej >
Gorącymi owacjami powitana została przez publiczność Elżbieta Penderecka, otwierając uroczysty koncert inaugurujący jubileuszową 20. edycji Wielkanocneg...więcej >
W pięćdziesięciolecie prawykonania i dla uczczenia 1050. rocznicy Chrztu Polski – podczas finału Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena zabrzmi ...więcej >
Wybrane sceny dramatu muzycznego „Parsifal” Richarda Wagnera, piewcy sztuki totalnej i twórcy „niekończących się melodii” – przed nami kolejny...więcej >
„Stabat Mater” Gioacchina Rossiniego, „Chrystusa na Górze Oliwnej” Ludwiga van Beethovena – tym razem na estradzie Filharmonii Narodowej czeka na...więcej >