Impresariat

Larry Fuchsberg, „Opera News”, październik 2007

„Włoszka w Algierze” Gioaccino Rossiniego (Mustafa), Minnesota Opera, 2007 
Jako Mustafa, sympatyczny bej Algieru (pomimo rzucanych mimochodem aluzji o wbijaniu na pal), Wojtek Gierlach sprawdził się jako pierwszorzędny aktor komiczny: jego potężny bas i afektowana gra stanowiły cudownie osobliwy zestaw. Ten młody Polak jest na progu wielkiej kariery.

powrót do recenzji

Larry Fuchsberg, „Opera News”, październik 2007

„Włoszka w Algierze” Gioaccino Rossiniego (Mustafa), Minnesota Opera, 2007 
Jako Mustafa, sympatyczny bej Algieru (pomimo rzucanych mimochodem aluzji o wbijaniu na pal), Wojtek Gierlach sprawdził się jako pierwszorzędny aktor komiczny: jego potężny bas i afektowana gra stanowiły cudownie osobliwy zestaw. Ten młody Polak jest na progu wielkiej kariery.

powrót do recenzji

Larry Fuchsberg, „Opera News”, październik 2007

„Włoszka w Algierze” Gioaccino Rossiniego (Mustafa), Minnesota Opera, 2007 
Jako Mustafa, sympatyczny bej Algieru (pomimo rzucanych mimochodem aluzji o wbijaniu na pal), Wojtek Gierlach sprawdził się jako pierwszorzędny aktor komiczny: jego potężny bas i afektowana gra stanowiły cudownie osobliwy zestaw. Ten młody Polak jest na progu wielkiej kariery.

powrót do recenzji

Larry Fuchsberg, „Opera News”, październik 2007

„Włoszka w Algierze” Gioaccino Rossiniego (Mustafa), Minnesota Opera, 2007 
Jako Mustafa, sympatyczny bej Algieru (pomimo rzucanych mimochodem aluzji o wbijaniu na pal), Wojtek Gierlach sprawdził się jako pierwszorzędny aktor komiczny: jego potężny bas i afektowana gra stanowiły cudownie osobliwy zestaw. Ten młody Polak jest na progu wielkiej kariery.

powrót do recenzji

Larry Fuchsberg, „Opera News”, październik 2007

„Włoszka w Algierze” Gioaccino Rossiniego (Mustafa), Minnesota Opera, 2007 
Jako Mustafa, sympatyczny bej Algieru (pomimo rzucanych mimochodem aluzji o wbijaniu na pal), Wojtek Gierlach sprawdził się jako pierwszorzędny aktor komiczny: jego potężny bas i afektowana gra stanowiły cudownie osobliwy zestaw. Ten młody Polak jest na progu wielkiej kariery.

powrót do recenzji

Larry Fuchsberg, „Opera News”, październik 2007

„Włoszka w Algierze” Gioaccino Rossiniego (Mustafa), Minnesota Opera, 2007 
Jako Mustafa, sympatyczny bej Algieru (pomimo rzucanych mimochodem aluzji o wbijaniu na pal), Wojtek Gierlach sprawdził się jako pierwszorzędny aktor komiczny: jego potężny bas i afektowana gra stanowiły cudownie osobliwy zestaw. Ten młody Polak jest na progu wielkiej kariery.

powrót do recenzji

Larry Fuchsberg, „Opera News”, październik 2007

„Włoszka w Algierze” Gioaccino Rossiniego (Mustafa), Minnesota Opera, 2007 
Jako Mustafa, sympatyczny bej Algieru (pomimo rzucanych mimochodem aluzji o wbijaniu na pal), Wojtek Gierlach sprawdził się jako pierwszorzędny aktor komiczny: jego potężny bas i afektowana gra stanowiły cudownie osobliwy zestaw. Ten młody Polak jest na progu wielkiej kariery.

powrót do recenzji

Larry Fuchsberg, „Opera News”, październik 2007

„Włoszka w Algierze” Gioaccino Rossiniego (Mustafa), Minnesota Opera, 2007 
Jako Mustafa, sympatyczny bej Algieru (pomimo rzucanych mimochodem aluzji o wbijaniu na pal), Wojtek Gierlach sprawdził się jako pierwszorzędny aktor komiczny: jego potężny bas i afektowana gra stanowiły cudownie osobliwy zestaw. Ten młody Polak jest na progu wielkiej kariery.

powrót do recenzji

Larry Fuchsberg, „Opera News”, październik 2007

„Włoszka w Algierze” Gioaccino Rossiniego (Mustafa), Minnesota Opera, 2007 
Jako Mustafa, sympatyczny bej Algieru (pomimo rzucanych mimochodem aluzji o wbijaniu na pal), Wojtek Gierlach sprawdził się jako pierwszorzędny aktor komiczny: jego potężny bas i afektowana gra stanowiły cudownie osobliwy zestaw. Ten młody Polak jest na progu wielkiej kariery.

powrót do recenzji

Larry Fuchsberg, „Opera News”, październik 2007

„Włoszka w Algierze” Gioaccino Rossiniego (Mustafa), Minnesota Opera, 2007 
Jako Mustafa, sympatyczny bej Algieru (pomimo rzucanych mimochodem aluzji o wbijaniu na pal), Wojtek Gierlach sprawdził się jako pierwszorzędny aktor komiczny: jego potężny bas i afektowana gra stanowiły cudownie osobliwy zestaw. Ten młody Polak jest na progu wielkiej kariery.

powrót do recenzji

Recenzje

Kacper Nowak okazał się absolutnie rewelacyjnym wiolonczelistą…Jego kulminacje, brane z rozmachem, wigorem i witalnością; namiętność, wspaniale realizowana Elfenmotivik w Mendelssohnie oraz zagrane w żywym tempie Fantasiestücke Schumanna, z dużymi kontrastami dynamicznymi, jakby od metrum i prozodii zakamuflowanej pieśni, nie miały sobie równych   Michał Klubiński, Ruch Muzyczny https://ruchmuzyczny.pl/article/3582?fbclid=IwAR3enYnayU0cJi5ebmq4Qd_fSmzUfn4JKWOvMGgmA4z0u2DQHnaor1zf1CQ

Elsner i jego romantyzm

zobacz całość