Impresariat

Anna Al-Araj, „polskamuza.eu”, 27 lutego 2011

Agnieszka Rehlis zaprezentowała się krakowskiej publiczności w przejmującej części VI. Barwa głosu śpiewaczki idealnie wkomponowała się w nastrój muzyki Prokofiewa, interpretatorka potraktowała swoją partię z należnym jej pietyzmem i ukierunkowaniem na detal. 

http://www.polskamuza.eu/wywiady.php?id=292

powrót do recenzji

Anna Al-Araj, „polskamuza.eu”, 27 lutego 2011

Agnieszka Rehlis zaprezentowała się krakowskiej publiczności w przejmującej części VI. Barwa głosu śpiewaczki idealnie wkomponowała się w nastrój muzyki Prokofiewa, interpretatorka potraktowała swoją partię z należnym jej pietyzmem i ukierunkowaniem na detal. 

http://www.polskamuza.eu/wywiady.php?id=292

powrót do recenzji

Anna Al-Araj, „polskamuza.eu”, 27 lutego 2011

Agnieszka Rehlis zaprezentowała się krakowskiej publiczności w przejmującej części VI. Barwa głosu śpiewaczki idealnie wkomponowała się w nastrój muzyki Prokofiewa, interpretatorka potraktowała swoją partię z należnym jej pietyzmem i ukierunkowaniem na detal. 

http://www.polskamuza.eu/wywiady.php?id=292

powrót do recenzji

Anna Al-Araj, „polskamuza.eu”, 27 lutego 2011

Agnieszka Rehlis zaprezentowała się krakowskiej publiczności w przejmującej części VI. Barwa głosu śpiewaczki idealnie wkomponowała się w nastrój muzyki Prokofiewa, interpretatorka potraktowała swoją partię z należnym jej pietyzmem i ukierunkowaniem na detal. 

http://www.polskamuza.eu/wywiady.php?id=292

powrót do recenzji

Anna Al-Araj, „polskamuza.eu”, 27 lutego 2011

Agnieszka Rehlis zaprezentowała się krakowskiej publiczności w przejmującej części VI. Barwa głosu śpiewaczki idealnie wkomponowała się w nastrój muzyki Prokofiewa, interpretatorka potraktowała swoją partię z należnym jej pietyzmem i ukierunkowaniem na detal. 

http://www.polskamuza.eu/wywiady.php?id=292

powrót do recenzji

Anna Al-Araj, „polskamuza.eu”, 27 lutego 2011

Agnieszka Rehlis zaprezentowała się krakowskiej publiczności w przejmującej części VI. Barwa głosu śpiewaczki idealnie wkomponowała się w nastrój muzyki Prokofiewa, interpretatorka potraktowała swoją partię z należnym jej pietyzmem i ukierunkowaniem na detal. 

http://www.polskamuza.eu/wywiady.php?id=292

powrót do recenzji

Anna Al-Araj, „polskamuza.eu”, 27 lutego 2011

Agnieszka Rehlis zaprezentowała się krakowskiej publiczności w przejmującej części VI. Barwa głosu śpiewaczki idealnie wkomponowała się w nastrój muzyki Prokofiewa, interpretatorka potraktowała swoją partię z należnym jej pietyzmem i ukierunkowaniem na detal. 

http://www.polskamuza.eu/wywiady.php?id=292

powrót do recenzji

Anna Al-Araj, „polskamuza.eu”, 27 lutego 2011

Agnieszka Rehlis zaprezentowała się krakowskiej publiczności w przejmującej części VI. Barwa głosu śpiewaczki idealnie wkomponowała się w nastrój muzyki Prokofiewa, interpretatorka potraktowała swoją partię z należnym jej pietyzmem i ukierunkowaniem na detal. 

http://www.polskamuza.eu/wywiady.php?id=292

powrót do recenzji

Anna Al-Araj, „polskamuza.eu”, 27 lutego 2011

Agnieszka Rehlis zaprezentowała się krakowskiej publiczności w przejmującej części VI. Barwa głosu śpiewaczki idealnie wkomponowała się w nastrój muzyki Prokofiewa, interpretatorka potraktowała swoją partię z należnym jej pietyzmem i ukierunkowaniem na detal. 

http://www.polskamuza.eu/wywiady.php?id=292

powrót do recenzji

Anna Al-Araj, „polskamuza.eu”, 27 lutego 2011

Agnieszka Rehlis zaprezentowała się krakowskiej publiczności w przejmującej części VI. Barwa głosu śpiewaczki idealnie wkomponowała się w nastrój muzyki Prokofiewa, interpretatorka potraktowała swoją partię z należnym jej pietyzmem i ukierunkowaniem na detal. 

http://www.polskamuza.eu/wywiady.php?id=292

powrót do recenzji

Recenzje

Kacper Nowak okazał się absolutnie rewelacyjnym wiolonczelistą…Jego kulminacje, brane z rozmachem, wigorem i witalnością; namiętność, wspaniale realizowana Elfenmotivik w Mendelssohnie oraz zagrane w żywym tempie Fantasiestücke Schumanna, z dużymi kontrastami dynamicznymi, jakby od metrum i prozodii zakamuflowanej pieśni, nie miały sobie równych   Michał Klubiński, Ruch Muzyczny https://ruchmuzyczny.pl/article/3582?fbclid=IwAR3enYnayU0cJi5ebmq4Qd_fSmzUfn4JKWOvMGgmA4z0u2DQHnaor1zf1CQ

Elsner i jego romantyzm

zobacz całość