Impresariat

Katarzyna Korzeniowska, muzyczny-krakow.eu

 

„Zjawiskowy człowiek. Czytelny, precyzyjny i niezwykle charyzmatyczny, momentami wręcz nonszalancki, ale w granicach dobrego smaku. Niewątpliwie pewny każdego swojego gestu – gestu świadczącego zresztą o niesamowitej radości, jaką czerpie z dyrygowania.”

powrót do recenzji

Katarzyna Korzeniowska, muzyczny-krakow.eu

 

„Zjawiskowy człowiek. Czytelny, precyzyjny i niezwykle charyzmatyczny, momentami wręcz nonszalancki, ale w granicach dobrego smaku. Niewątpliwie pewny każdego swojego gestu – gestu świadczącego zresztą o niesamowitej radości, jaką czerpie z dyrygowania.”

powrót do recenzji

Katarzyna Korzeniowska, muzyczny-krakow.eu

 

„Zjawiskowy człowiek. Czytelny, precyzyjny i niezwykle charyzmatyczny, momentami wręcz nonszalancki, ale w granicach dobrego smaku. Niewątpliwie pewny każdego swojego gestu – gestu świadczącego zresztą o niesamowitej radości, jaką czerpie z dyrygowania.”

powrót do recenzji

Katarzyna Korzeniowska, muzyczny-krakow.eu

 

„Zjawiskowy człowiek. Czytelny, precyzyjny i niezwykle charyzmatyczny, momentami wręcz nonszalancki, ale w granicach dobrego smaku. Niewątpliwie pewny każdego swojego gestu – gestu świadczącego zresztą o niesamowitej radości, jaką czerpie z dyrygowania.”

powrót do recenzji

Katarzyna Korzeniowska, muzyczny-krakow.eu

 

„Zjawiskowy człowiek. Czytelny, precyzyjny i niezwykle charyzmatyczny, momentami wręcz nonszalancki, ale w granicach dobrego smaku. Niewątpliwie pewny każdego swojego gestu – gestu świadczącego zresztą o niesamowitej radości, jaką czerpie z dyrygowania.”

powrót do recenzji

Katarzyna Korzeniowska, muzyczny-krakow.eu

 

„Zjawiskowy człowiek. Czytelny, precyzyjny i niezwykle charyzmatyczny, momentami wręcz nonszalancki, ale w granicach dobrego smaku. Niewątpliwie pewny każdego swojego gestu – gestu świadczącego zresztą o niesamowitej radości, jaką czerpie z dyrygowania.”

powrót do recenzji

Katarzyna Korzeniowska, muzyczny-krakow.eu

 

„Zjawiskowy człowiek. Czytelny, precyzyjny i niezwykle charyzmatyczny, momentami wręcz nonszalancki, ale w granicach dobrego smaku. Niewątpliwie pewny każdego swojego gestu – gestu świadczącego zresztą o niesamowitej radości, jaką czerpie z dyrygowania.”

powrót do recenzji

Katarzyna Korzeniowska, muzyczny-krakow.eu

 

„Zjawiskowy człowiek. Czytelny, precyzyjny i niezwykle charyzmatyczny, momentami wręcz nonszalancki, ale w granicach dobrego smaku. Niewątpliwie pewny każdego swojego gestu – gestu świadczącego zresztą o niesamowitej radości, jaką czerpie z dyrygowania.”

powrót do recenzji

Katarzyna Korzeniowska, muzyczny-krakow.eu

 

„Zjawiskowy człowiek. Czytelny, precyzyjny i niezwykle charyzmatyczny, momentami wręcz nonszalancki, ale w granicach dobrego smaku. Niewątpliwie pewny każdego swojego gestu – gestu świadczącego zresztą o niesamowitej radości, jaką czerpie z dyrygowania.”

powrót do recenzji

Katarzyna Korzeniowska, muzyczny-krakow.eu

 

„Zjawiskowy człowiek. Czytelny, precyzyjny i niezwykle charyzmatyczny, momentami wręcz nonszalancki, ale w granicach dobrego smaku. Niewątpliwie pewny każdego swojego gestu – gestu świadczącego zresztą o niesamowitej radości, jaką czerpie z dyrygowania.”

powrót do recenzji

Recenzje

Kacper Nowak okazał się absolutnie rewelacyjnym wiolonczelistą…Jego kulminacje, brane z rozmachem, wigorem i witalnością; namiętność, wspaniale realizowana Elfenmotivik w Mendelssohnie oraz zagrane w żywym tempie Fantasiestücke Schumanna, z dużymi kontrastami dynamicznymi, jakby od metrum i prozodii zakamuflowanej pieśni, nie miały sobie równych   Michał Klubiński, Ruch Muzyczny https://ruchmuzyczny.pl/article/3582?fbclid=IwAR3enYnayU0cJi5ebmq4Qd_fSmzUfn4JKWOvMGgmA4z0u2DQHnaor1zf1CQ

Elsner i jego romantyzm

zobacz całość