Impresariat

Anna Woźniakowska, „Dziennik Polski”, 14.02.2011

„Potępienie Fausta” Hectora Berlioza (Méphistophélès), Filharmonia Krakowska, 2011
(…) Wielkim walorem tej prezentacji „Potępienia Fausta” byli soliści. Wprawdzie śpiewający partię Fausta Pavlo Tolstoy (tenor) w duecie z Małgorzatą raz i drugi ratował się falsetem na wysokich dźwiękach, ale interpretacja całości partii była udana. Bardzo dobrym Mefistofelesem był Wojciech Gierlach (bas). (…) Tak piękne całościowo interpretacje nie zdarzają się często. 

powrót do recenzji

Anna Woźniakowska, „Dziennik Polski”, 14.02.2011

„Potępienie Fausta” Hectora Berlioza (Méphistophélès), Filharmonia Krakowska, 2011
(…) Wielkim walorem tej prezentacji „Potępienia Fausta” byli soliści. Wprawdzie śpiewający partię Fausta Pavlo Tolstoy (tenor) w duecie z Małgorzatą raz i drugi ratował się falsetem na wysokich dźwiękach, ale interpretacja całości partii była udana. Bardzo dobrym Mefistofelesem był Wojciech Gierlach (bas). (…) Tak piękne całościowo interpretacje nie zdarzają się często. 

powrót do recenzji

Anna Woźniakowska, „Dziennik Polski”, 14.02.2011

„Potępienie Fausta” Hectora Berlioza (Méphistophélès), Filharmonia Krakowska, 2011
(…) Wielkim walorem tej prezentacji „Potępienia Fausta” byli soliści. Wprawdzie śpiewający partię Fausta Pavlo Tolstoy (tenor) w duecie z Małgorzatą raz i drugi ratował się falsetem na wysokich dźwiękach, ale interpretacja całości partii była udana. Bardzo dobrym Mefistofelesem był Wojciech Gierlach (bas). (…) Tak piękne całościowo interpretacje nie zdarzają się często. 

powrót do recenzji

Anna Woźniakowska, „Dziennik Polski”, 14.02.2011

„Potępienie Fausta” Hectora Berlioza (Méphistophélès), Filharmonia Krakowska, 2011
(…) Wielkim walorem tej prezentacji „Potępienia Fausta” byli soliści. Wprawdzie śpiewający partię Fausta Pavlo Tolstoy (tenor) w duecie z Małgorzatą raz i drugi ratował się falsetem na wysokich dźwiękach, ale interpretacja całości partii była udana. Bardzo dobrym Mefistofelesem był Wojciech Gierlach (bas). (…) Tak piękne całościowo interpretacje nie zdarzają się często. 

powrót do recenzji

Anna Woźniakowska, „Dziennik Polski”, 14.02.2011

„Potępienie Fausta” Hectora Berlioza (Méphistophélès), Filharmonia Krakowska, 2011
(…) Wielkim walorem tej prezentacji „Potępienia Fausta” byli soliści. Wprawdzie śpiewający partię Fausta Pavlo Tolstoy (tenor) w duecie z Małgorzatą raz i drugi ratował się falsetem na wysokich dźwiękach, ale interpretacja całości partii była udana. Bardzo dobrym Mefistofelesem był Wojciech Gierlach (bas). (…) Tak piękne całościowo interpretacje nie zdarzają się często. 

powrót do recenzji

Anna Woźniakowska, „Dziennik Polski”, 14.02.2011

„Potępienie Fausta” Hectora Berlioza (Méphistophélès), Filharmonia Krakowska, 2011
(…) Wielkim walorem tej prezentacji „Potępienia Fausta” byli soliści. Wprawdzie śpiewający partię Fausta Pavlo Tolstoy (tenor) w duecie z Małgorzatą raz i drugi ratował się falsetem na wysokich dźwiękach, ale interpretacja całości partii była udana. Bardzo dobrym Mefistofelesem był Wojciech Gierlach (bas). (…) Tak piękne całościowo interpretacje nie zdarzają się często. 

powrót do recenzji

Anna Woźniakowska, „Dziennik Polski”, 14.02.2011

„Potępienie Fausta” Hectora Berlioza (Méphistophélès), Filharmonia Krakowska, 2011
(…) Wielkim walorem tej prezentacji „Potępienia Fausta” byli soliści. Wprawdzie śpiewający partię Fausta Pavlo Tolstoy (tenor) w duecie z Małgorzatą raz i drugi ratował się falsetem na wysokich dźwiękach, ale interpretacja całości partii była udana. Bardzo dobrym Mefistofelesem był Wojciech Gierlach (bas). (…) Tak piękne całościowo interpretacje nie zdarzają się często. 

powrót do recenzji

Anna Woźniakowska, „Dziennik Polski”, 14.02.2011

„Potępienie Fausta” Hectora Berlioza (Méphistophélès), Filharmonia Krakowska, 2011
(…) Wielkim walorem tej prezentacji „Potępienia Fausta” byli soliści. Wprawdzie śpiewający partię Fausta Pavlo Tolstoy (tenor) w duecie z Małgorzatą raz i drugi ratował się falsetem na wysokich dźwiękach, ale interpretacja całości partii była udana. Bardzo dobrym Mefistofelesem był Wojciech Gierlach (bas). (…) Tak piękne całościowo interpretacje nie zdarzają się często. 

powrót do recenzji

Anna Woźniakowska, „Dziennik Polski”, 14.02.2011

„Potępienie Fausta” Hectora Berlioza (Méphistophélès), Filharmonia Krakowska, 2011
(…) Wielkim walorem tej prezentacji „Potępienia Fausta” byli soliści. Wprawdzie śpiewający partię Fausta Pavlo Tolstoy (tenor) w duecie z Małgorzatą raz i drugi ratował się falsetem na wysokich dźwiękach, ale interpretacja całości partii była udana. Bardzo dobrym Mefistofelesem był Wojciech Gierlach (bas). (…) Tak piękne całościowo interpretacje nie zdarzają się często. 

powrót do recenzji

Anna Woźniakowska, „Dziennik Polski”, 14.02.2011

„Potępienie Fausta” Hectora Berlioza (Méphistophélès), Filharmonia Krakowska, 2011
(…) Wielkim walorem tej prezentacji „Potępienia Fausta” byli soliści. Wprawdzie śpiewający partię Fausta Pavlo Tolstoy (tenor) w duecie z Małgorzatą raz i drugi ratował się falsetem na wysokich dźwiękach, ale interpretacja całości partii była udana. Bardzo dobrym Mefistofelesem był Wojciech Gierlach (bas). (…) Tak piękne całościowo interpretacje nie zdarzają się często. 

powrót do recenzji

Recenzje

Kacper Nowak okazał się absolutnie rewelacyjnym wiolonczelistą…Jego kulminacje, brane z rozmachem, wigorem i witalnością; namiętność, wspaniale realizowana Elfenmotivik w Mendelssohnie oraz zagrane w żywym tempie Fantasiestücke Schumanna, z dużymi kontrastami dynamicznymi, jakby od metrum i prozodii zakamuflowanej pieśni, nie miały sobie równych   Michał Klubiński, Ruch Muzyczny https://ruchmuzyczny.pl/article/3582?fbclid=IwAR3enYnayU0cJi5ebmq4Qd_fSmzUfn4JKWOvMGgmA4z0u2DQHnaor1zf1CQ

Elsner i jego romantyzm

zobacz całość