Finalista Konkursu im Busoniego w Bolzano, zwycięzca Konkursu w San Marino, jeden z najlepszych Polaków na Konkursie Chopinowskim w 2015 roku. Obecnie pod menadżerską opieką Elżbiety Pendereckiej. Pierwsza płyta Łukasza Krupińskiego to miła niespodzianka. 25-letni pianista świetnie czuje się w wymagającym precyzji i kultury muzycznej Haydnie i w miniaturach Chpionowskich (Walc Es-dur op. 18 „Lento con gran espressione”). Rozumie też charakter poloneza, zwłaszcza tak złożonego i dramatycznego jak Polonez-Fantazja As-dur.
Anna S. Dębowska Gazeta Wayborcza 10 luty 2017 r.
powrót do recenzjiFinalista Konkursu im Busoniego w Bolzano, zwycięzca Konkursu w San Marino, jeden z najlepszych Polaków na Konkursie Chopinowskim w 2015 roku. Obecnie pod menadżerską opieką Elżbiety Pendereckiej. Pierwsza płyta Łukasza Krupińskiego to miła niespodzianka. 25-letni pianista świetnie czuje się w wymagającym precyzji i kultury muzycznej Haydnie i w miniaturach Chpionowskich (Walc Es-dur op. 18 „Lento con gran espressione”). Rozumie też charakter poloneza, zwłaszcza tak złożonego i dramatycznego jak Polonez-Fantazja As-dur.
Anna S. Dębowska Gazeta Wayborcza 10 luty 2017 r.
powrót do recenzjiFinalista Konkursu im Busoniego w Bolzano, zwycięzca Konkursu w San Marino, jeden z najlepszych Polaków na Konkursie Chopinowskim w 2015 roku. Obecnie pod menadżerską opieką Elżbiety Pendereckiej. Pierwsza płyta Łukasza Krupińskiego to miła niespodzianka. 25-letni pianista świetnie czuje się w wymagającym precyzji i kultury muzycznej Haydnie i w miniaturach Chpionowskich (Walc Es-dur op. 18 „Lento con gran espressione”). Rozumie też charakter poloneza, zwłaszcza tak złożonego i dramatycznego jak Polonez-Fantazja As-dur.
Anna S. Dębowska Gazeta Wayborcza 10 luty 2017 r.
powrót do recenzjiFinalista Konkursu im Busoniego w Bolzano, zwycięzca Konkursu w San Marino, jeden z najlepszych Polaków na Konkursie Chopinowskim w 2015 roku. Obecnie pod menadżerską opieką Elżbiety Pendereckiej. Pierwsza płyta Łukasza Krupińskiego to miła niespodzianka. 25-letni pianista świetnie czuje się w wymagającym precyzji i kultury muzycznej Haydnie i w miniaturach Chpionowskich (Walc Es-dur op. 18 „Lento con gran espressione”). Rozumie też charakter poloneza, zwłaszcza tak złożonego i dramatycznego jak Polonez-Fantazja As-dur.
Anna S. Dębowska Gazeta Wayborcza 10 luty 2017 r.
powrót do recenzjiFinalista Konkursu im Busoniego w Bolzano, zwycięzca Konkursu w San Marino, jeden z najlepszych Polaków na Konkursie Chopinowskim w 2015 roku. Obecnie pod menadżerską opieką Elżbiety Pendereckiej. Pierwsza płyta Łukasza Krupińskiego to miła niespodzianka. 25-letni pianista świetnie czuje się w wymagającym precyzji i kultury muzycznej Haydnie i w miniaturach Chpionowskich (Walc Es-dur op. 18 „Lento con gran espressione”). Rozumie też charakter poloneza, zwłaszcza tak złożonego i dramatycznego jak Polonez-Fantazja As-dur.
Anna S. Dębowska Gazeta Wayborcza 10 luty 2017 r.
powrót do recenzjiFinalista Konkursu im Busoniego w Bolzano, zwycięzca Konkursu w San Marino, jeden z najlepszych Polaków na Konkursie Chopinowskim w 2015 roku. Obecnie pod menadżerską opieką Elżbiety Pendereckiej. Pierwsza płyta Łukasza Krupińskiego to miła niespodzianka. 25-letni pianista świetnie czuje się w wymagającym precyzji i kultury muzycznej Haydnie i w miniaturach Chpionowskich (Walc Es-dur op. 18 „Lento con gran espressione”). Rozumie też charakter poloneza, zwłaszcza tak złożonego i dramatycznego jak Polonez-Fantazja As-dur.
Anna S. Dębowska Gazeta Wayborcza 10 luty 2017 r.
powrót do recenzjiFinalista Konkursu im Busoniego w Bolzano, zwycięzca Konkursu w San Marino, jeden z najlepszych Polaków na Konkursie Chopinowskim w 2015 roku. Obecnie pod menadżerską opieką Elżbiety Pendereckiej. Pierwsza płyta Łukasza Krupińskiego to miła niespodzianka. 25-letni pianista świetnie czuje się w wymagającym precyzji i kultury muzycznej Haydnie i w miniaturach Chpionowskich (Walc Es-dur op. 18 „Lento con gran espressione”). Rozumie też charakter poloneza, zwłaszcza tak złożonego i dramatycznego jak Polonez-Fantazja As-dur.
Anna S. Dębowska Gazeta Wayborcza 10 luty 2017 r.
powrót do recenzjiFinalista Konkursu im Busoniego w Bolzano, zwycięzca Konkursu w San Marino, jeden z najlepszych Polaków na Konkursie Chopinowskim w 2015 roku. Obecnie pod menadżerską opieką Elżbiety Pendereckiej. Pierwsza płyta Łukasza Krupińskiego to miła niespodzianka. 25-letni pianista świetnie czuje się w wymagającym precyzji i kultury muzycznej Haydnie i w miniaturach Chpionowskich (Walc Es-dur op. 18 „Lento con gran espressione”). Rozumie też charakter poloneza, zwłaszcza tak złożonego i dramatycznego jak Polonez-Fantazja As-dur.
Anna S. Dębowska Gazeta Wayborcza 10 luty 2017 r.
powrót do recenzjiFinalista Konkursu im Busoniego w Bolzano, zwycięzca Konkursu w San Marino, jeden z najlepszych Polaków na Konkursie Chopinowskim w 2015 roku. Obecnie pod menadżerską opieką Elżbiety Pendereckiej. Pierwsza płyta Łukasza Krupińskiego to miła niespodzianka. 25-letni pianista świetnie czuje się w wymagającym precyzji i kultury muzycznej Haydnie i w miniaturach Chpionowskich (Walc Es-dur op. 18 „Lento con gran espressione”). Rozumie też charakter poloneza, zwłaszcza tak złożonego i dramatycznego jak Polonez-Fantazja As-dur.
Anna S. Dębowska Gazeta Wayborcza 10 luty 2017 r.
powrót do recenzjiFinalista Konkursu im Busoniego w Bolzano, zwycięzca Konkursu w San Marino, jeden z najlepszych Polaków na Konkursie Chopinowskim w 2015 roku. Obecnie pod menadżerską opieką Elżbiety Pendereckiej. Pierwsza płyta Łukasza Krupińskiego to miła niespodzianka. 25-letni pianista świetnie czuje się w wymagającym precyzji i kultury muzycznej Haydnie i w miniaturach Chpionowskich (Walc Es-dur op. 18 „Lento con gran espressione”). Rozumie też charakter poloneza, zwłaszcza tak złożonego i dramatycznego jak Polonez-Fantazja As-dur.
Anna S. Dębowska Gazeta Wayborcza 10 luty 2017 r.
powrót do recenzjiKacper Nowak okazał się absolutnie rewelacyjnym wiolonczelistą…Jego kulminacje, brane z rozmachem, wigorem i witalnością; namiętność, wspaniale realizowana Elfenmotivik w Mendelssohnie oraz zagrane w żywym tempie Fantasiestücke Schumanna, z dużymi kontrastami dynamicznymi, jakby od metrum i prozodii zakamuflowanej pieśni, nie miały sobie równych Michał Klubiński, Ruch Muzyczny https://ruchmuzyczny.pl/article/3582?fbclid=IwAR3enYnayU0cJi5ebmq4Qd_fSmzUfn4JKWOvMGgmA4z0u2DQHnaor1zf1CQ
Elsner i jego romantyzm