Jennifer Feinstein

Jennifer Feinstein. Mezzosopranistka Jennifer Feinstein została porównana przez „Los Angeles Times” do „młodej Horne – tak bogata była jej barwa i tak pełna wigoru była na scenie”. Z kolei „Santa Barbara Independent” docenił jej „niezwykły, pełen ekspresji głos, sięgający swoim bólem transcendencji w interpretacji Pieśni o Północy Nietzschego”, a „Opera News” niedawno określiła jej Elwirę jako „zachwycającą komizmem”.

Debiut sceniczny Feinstein miał miejsce w Teatrze w Münster, gdzie wykonała partię Santuzzy/Rycerskość wieśniacza w sezonie 2015/16, a także w Pfalztheater Kaiserslautern, gdzie wcieliła się w rolę Olgi/Eugeniusz Oniegin. Śpiewała partię Carmen z Operą Petersburską (na Florydzie), oraz IX Symfonię Beethovena z orkiestrą Festiwalu Caramoor w lecie 2015 roku.

Niedawno można ją było usłyszeć w partiach Donny Elwiry/Don Giovanni w Operze w Memphis, Magdaleny/Rigoletto oraz Zofii/Halka w Pfalztheater Kaiserslautern; ponadto brała udział w światowej premierze Buried Alive Jeffa Myersa i Embedded Patricka Soluriego, w produkcji Fargo-Moorhead Opera. Śpiewała także partię Adalgizy/Norma w Operze Petersburskiej, partie solowe w Requiem Mozarta i Pierwszej nocy Walpurgi Mendelssohna z Oratorio Society of New York w Carnegie Hall oraz w Aleksandrze Newskim Prokofiewa z zespołem Symphoria pod batutą José-Luisa Novo.

Wcieliła się także w rolę Markizy del Poggio/Dzień panowania w inscenizacji Sarasota Opera; Magdaleny w Lyric Opera of Baltimore; Madame Dangeville/Adriana Lecouvreur z Opera Orchestra of New York w Carnegie Hall; Pani Nolan/The Medium z orkiestrą Festiwalu w Spoleto (USA); Franciski/Maria Padilla podczas Wielkanocnego Festiwalu im. Ludwiga van Beethovena w Warszawie oraz wykonywała partię solową w II Symfonii Mahlera z Richmond Symphony i w Requiem Verdiego z Waterbury Symphony Orchestra.

28. Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena

Następny